Известие

Collapse
No announcement yet.

Power Flex,има кой да ми даде адекватен отговор,как с тях и дали си заслужава.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Power Flex,има кой да ми даде адекватен отговор,как с тях и дали си заслужава.

    Изчетох доста за тях,но така и не добих представа има ли смисъл или не!има ли някой който да е с тях,да каже как са,колко килметра е минал досега,отразява ли се зле на други части по окачването!Предварително благодаря!
    Грях е, да я нямаш!!!АlfaRomeo-156SW/2.4JTD/Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI

  • #2
    тампоните са супер, но кво правим когато шарнирният болт си замине....полза от тях за мен няма, иначе се твърди че са вечни, няма странични ефекти
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
      тампоните са супер, но кво правим когато шарнирният болт си замине....полза от тях за мен няма, иначе се твърди че са вечни, няма странични ефекти
      И аз това съм се питал винаги.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        И аз това съм се питал винаги.
        Рециклират се
        Но трябва да се прави преди да се скапе тотално.
        Обикновено един добре рециклиран шарнир издържа 2 пъти повече от нов носач. Казвам го от личен опит!
        Доколкото съм чел, на 147/156 им се скапват тампоните пъти по-бързо, отколкото самите шарнири.
        Аз лично ще поръчвам от Англия такива тампони, за да стегна малко хубавицата
        sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от sitalk Покажи съобщение
          Изчетох доста за тях,но така и не добих представа има ли смисъл или не!има ли някой който да е с тях,да каже как са,колко килметра е минал досега,отразява ли се зле на други части по окачването!Предварително благодаря!
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=17071
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • #6
            Ако някой иска и е сериозен, да казва, за да правим партия на доставката
            Цената за предно окачване е 167 лири, за задно е 187 лири.
            Към това ще начислят 15% ДДС и доставка.
            Ако се купят комплекти за отпред и отзад, има отстъпка - 5%.
            В момента лирата е в нокаут Сринала се е и върви около 2.20 лв./лира
            Ето тук има цени:
            http://www.powerflex.co.uk/i/product...%20147-156.pdf

            Аз ще поръчвам към средата на другата седмица така, че който желае, може да се включи
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
              Аз ще поръчвам към средата на другата седмица така, че който желае, може да се включи
              Тъй като гледам колко пари си готов да дадеш, направо се чудя дали да не ти оферирам мойте за 160 лири да речем......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Тъй като гледам колко пари си готов да дадеш, направо се чудя дали да не ти оферирам мойте за 160 лири да речем......
                Ако са нови, комплект предно и задно, ми ги загъвай и изпращай
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Е не, само предно са, но не мога нещо да взема решение.....хем не съм ги ползвал и нямам време да ги сложа, хем не ми се дават......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Е не, само предно са, но не мога нещо да взема решение.....хем не съм ги ползвал и нямам време да ги сложа, хем не ми се дават......
                    Абе и аз се зарадвах
                    Моят съвет е да ги слагаш, все пак си заслужава инвестицията.
                    Хора, които ползват подобни екстри казват, че усещането е различно.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Кофтито е че трябва да правя гимнастика с махането на тампоните, пък ми изпаднаха горни и долни отпред нови и затова ги мушнах....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Колега,задръж малко с поръчката,защото може би и аз ще поръчам и да се комбинираме,ще направят по голяма отстъпка!Има друг сайт дето са по евтини и мисля там да го направим,поне с остъпката да ни излезне шипинга безпари!Ще ти пратя на ЛС моя мобилен да се чуем!А,ето ти скайпertinax2
                        Грях е, да я нямаш!!!АlfaRomeo-156SW/2.4JTD/Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI

                        Comment


                        • #13
                          Ето една статистика от мен,горни носачи Могг горе-долу 32000км.Като я прегледам цялата ще кажа колко са издъжали долните Могг и задни щанги Текнорот.
                          Грях е, да я нямаш!!!АlfaRomeo-156SW/2.4JTD/Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI

                          Comment


                          • #14
                            Сега мога да споделя опит цялата ми кола е с полиуретан като само стабилизиращата щанга не е Powerflex.
                            Първо за предницата става по стабилна и слиза малко надолу скърцанията изчезват изцяло колата става по стабилна в завой и реагира по бързо.
                            За шарнирите като се скапят горните се сменя носача и се слагат пак тампоните а долните трябва да се хване на време и да се рециклира. Специално горните са ми на повече от 20к км и скоро ги вадих за смяна на шарнира (целия носач) и не бяха мръднали изобщо бяха като нови по принцип трябва да издържат над 70к км
                            Недостатък е че вози малко по твърдо и 'чете пътя" и съответно когато асвалта има грапавини е по шумна , но примерно на магистралата след Пловдив на едрия асфалт няма разлика.
                            За задницата няма никакъв смисъл и ефект от цялата работа задницата не е натоварена и с обикновени части пак става и издържа много по дълго.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #15
                              Браво,браво,еййй такъв отговор чаках,от човек дето ги е сложил!Колега,защо да няма смисъл и за отзад,мисля че там ще има ефект,ще седи задницата по стабилно!?!?!
                              Сега видях как е излезнал скайпа ето го наново: pertinax2
                              А,забравих да питам,става ли да се махат тампоните и да се слагат на друг носач след като един път вече са сложени,нали уж се набиват?!?
                              Last edited by sitalk; d.m.y г., 14:07.
                              Грях е, да я нямаш!!!АlfaRomeo-156SW/2.4JTD/Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI

                              Comment

                              Working...
                              X